The New York Times z ponad 10 mln subskrybentów

Wydawca prestiżowego "The New York Times" podał, że jego liczba subskrypcji cyfrowych przekroczyła 10 mln.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ostatnich trzech miesiącach cyfrową prenumeratę "The New York Times" kupiło 375 tys. nowych czytelników. W ostatnim tygodniu grudnia wydawnictwo miało prawie 8,8 mln subskrypcji w internecie. Większość abonentów (5,9 miliona) kupuje dostęp do treści informacyjnych, a ponad 2 mln subskrybuje inne produkty cyfrowe. Drukowana wersja "The New York Times" ma około 800 tys. prenumeratorów.

Wydawca podkreśla, że skok liczby subskrypcji to wynik dokonanego na początku tego przejęcia The Athletic. To serwis streamingowy z treściami sportowymi, gdzie można oglądać mecze koszykarskie, bejsbolowe czy hokejowe, a także na bieżąco czytać informacje sportowe. Transakcja opiewała na kwotę 550 mln dolarów.

Akwizycja The Athletic miała pomóc "NYT" rozwinąć bazę subskrybentów do 10 mln do roku 2025. Stało się to szybciej, dlatego wydawca wyznaczył sobie nowy cel - 15 mln subskrypcji cyfrowych do 2027 roku.

The New York Times poprawia wyniki finansowe

W czwartym kwartale 2021 roku przychody z subskrypcji "The New York Times" wzrosły o około 11 procent, do 351,2 miliona dolarów. Łącznie w ubiegłym roku wpływy z abonamentów cyfrowych wzrosły o 13,9 procent do 1,4 miliarda dolarów.

W całym roku przychody wydawnictwa "The New York Times" wzrosły o 16,3 proc. do 2,1 mld dolarów. Koszty operacyjne wzrosły o 12,2 proc. do 1,8 mld dolarów. W czwartym kwartale 2021 r. spółka odnotowała skorygowany zysk operacyjny w wysokości 109,3 mln dolarów, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody wyniosły 594,2 mln dolarów (+16,7 proc.), koszty operacyjne wzrosły do 500,1 miliona dolarów.

"The New York Times" jest globalnym liderem pod względem liczby prenumerat cyfrowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały