Tomasz Florkiewicz, Jacek Gratkiewicz, Marek Smółka i Paweł Orlikowski żegnają się z Radiem ZET

Z Radia ZET (należącego do Eurozetu) odchodzą prezenter Tomasz Florkiewicz oraz dziennikarze Jacek Gratkiewicz, Paweł Orlikowski i Marek Smółka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Florkiewicz, Jacek Gratkiewicz, Marek Smółka i Paweł Orlikowski żegnają się z Radiem ZET
Od lewej: Tomasz Florkiewicz i Jacek Gratkiewicz

Według naszych ustaleń Marek Smółka rozstał się ze stacją w zeszłym tygodniu, a Tomasz Florkiewicz, Jacek Gratkiewicz i Paweł Orlikowski - w poniedziałek. Ich odejście potwierdziła nam rzeczniczka prasowa Eurozetu.

Tomasz Florkiewicz był związany z Radiem ZET przez 12 lat. Poprzednio przez 2,5 roku wspólnie z Agnieszką Kołodziejską prowadził poranne pasmo „Dzień dobry bardzo”. Z początkiem kwietnia wprowadzono ramówkę, w której gospodarzami tej audycji są Damian Michałowski i Michał Korościel. Przedtem Florkiewicz był gospodarzem innych pasm w ciągu dnia.

Jacek Gratkiewicz i Marek Smółka pracował w Radiu ZET przez 9 lat. Obaj redagowali i prowadzili serwisy informacyjne. Gratkiewicz przygotowywał też przeglądy prasy, a Smółka był reporterem. Jacek Gratkiewicz wcześniej pracował w Chillizet, a Marek Smółka - w Tok FM i RMF FM.

Z kolei Paweł Orlikowski dołączył do zespołu Radia ZET w połowie 2014 roku. Początkowo był asystentem wydawcy, a od września ub.r. przygotowywał i prowadził wiadomości drogowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-celeda-zastepca-dyrektora-programowego-radia-zet ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication