Toshiba reklamuje się w stylu "Matrixa" (wideo)

Toshiba przygotowała telewizyjną kampanię reklamową swoich urządzeńdo odtwarzania filmów wykorzystującą efekty specjalne znane z'Matrixa'. Kreacją kosztującej 3 mln funtów akcji zajęła sięagencja Grey London, a produkcją - firma Hungry Man.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie reklamowym Toshiby zastosowano znany z filmu'Matrix' efekt specjalny polegający na filmowaniu z kameryobracającej się o 360 stopni postaci poruszających się w zwolnionymtempie. W reklamie koncernu RTV dodano do tego zapętlenie krótkichsekwencji ruchów wykonywanych przez 10 osób, z których np. jednawylewa farbę z puszki, inna balansuje na krześle, a dwie kolejneupadają przed siebie na ręce. Całość uzupełniają dwie piłkiodbijające się od podłogi.

Do nakręcenia spotu nazwanego 'Rzeźbienie czasu' użyto 200kamer, z których każda filmowała po kolei poszczególne osoby, auzyskane w ten sposób ujęcie cyfrowo ze sobą połączono. Efekt,którego osiągnięcie zajęło studiu producenckiemu Hungry Man 336godzin pracy, ma pokazywać możliwości technologiczne urządzeńToshiby wchodzących w skład zestawu kina domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe