TVP 1 liderem, "Kevin sam w domu" świątecznym hitem

Liderem oglądalności w okresie świątecznym była TVP 1. Największą widownię zgromadził "Teleexpress" wyemitowany drugiego dnia Świąt, zaś najpopularniejszym filmem okazał się "Kevin sam w domu".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Udziały TVP1 między 25 a 26 grudnia wyniosły 21,24 proc. i były wyższe niż przed rokiem (20,46 proc.). Dwójka zanotowała 17,2 proc. udziału w rynku (przed rokiem 17,59 proc.), Polsat zaś 14,45 proc. udziału (wobec 14,93 proc. przed rokiem). Najwięcej stracił TVN. Z 16,63 proc. udziału w badanym okresie w 2009 roku spadł do 12,18 proc. obecnie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl

grafika

Wśród 10 najchętniej oglądanych programów świątecznego weekendu znalazły się między innymi "Teleexpress" (6,06 mln widzów i 44,25 proc. udziału w rynku), "Jaka to melodia?" (5,52 mln widzów i 37,36 proc. udziału w rynku), "Wiadomości" (5,19 mln widzów i 32,08 proc. udziału w rynku). Typowo świątecznym hitem okazała się kabaretowa propozycja "Neo-Nowka i przyjaciele – problemy Świętego Mikołaja" (4,88 mln widzów i 28,26 proc. udziału w rynku).

Najpopularniejszym filmem okazał się "Kevin sam w domu" –  wpisany do świątecznej ramówki po interwencji widzów, którzy skrzyknęli się na portalach społecznościowych (więcej na ten temat). Produkcję śledziło 4,2 mln widzów przy 26,33 proc. udziału stacji w rynku. Duża popularnością cieszył się także inny klasyk – Potop – drugą część filmu zobaczyło 3 mln widzów (25 proc. udziału w rynku).

Polacy spędzili przed telewizorem 5 godzin i 51 minut – najmniej od  2004 roku kiedy owa średnia wyniosła 5 godzin i 49 minut.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny