TVP Info wprowadzi do ramówki nowy program „Studio Polska”

TVP Info wprowadzi do ramówki nowy program „Studio Polska”, w którym widzowie obejrzą dyskusje zaproszonych do studia przedstawicieli społeczeństwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej planowano, że format tego typu trafi do Dwójki.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:

W każdym odcinku programu do studia zapraszani będą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy podyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza. Dyskusję będzie moderował prowadzący.

Pomysł na formułę cyklu powstał w TVP2 - portal Wirtualnemedia.pl informował o tym jako pierwszy w lutym. Pierwotnie magazyn miał nosić nazwę „Studio Otwarte” i być nadawany na tej antenie od kwietnia. Decyzją zarządu Telewizji Polskiej program trafi jednak do TVP Info. Zmieniono również tytuł cotygodniowego cyklu na „Studio Polska”.

Formuła „Studia Polska” ma nawiązywać do przejęcia przez „Solidarność” telewizji publicznej w 1989 roku, kiedy TVP otworzyła się na obywateli i przestała cenzurować ich wypowiedzi, a także odrzuciła skostniałe zasady z czasów stanu wojennego.

Nad dopracowaniem formuły pracuje obecnie Telewizyjna Agencja Informacyjna. Na razie nie wiadomo, kiedy „Studio Polska” wystartuje w TVP Info. Nie jest znane również nazwisko prowadzącego.

Program przypominać będzie nadawany w 2006 roku w Jedynce cykl „Polacy”, którego autorem i prowadzącym był Maciej Pawlicki. Z kolei w TV Puls program „Studio Otwarte” w 2001 roku tworzyli Piotr Semka i Maciej Pawlicki, a prowadził go Jan Pospieszalski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bojkot-telewizji-polskiej-bez-sensu-bo-nieobecni-nie-maja-racji-opinie ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały