Twenty Four Seven PR dla Mattel

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PRwybranych gier firmy Mattel.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Projekt dotyczy gry Scrabble oraz dwóch nowych gier w portfolioMattel: familijnej Apples to Apples oraz strategicznej Blokus.

Do głównych zadań agencji należy realizowanie spójnych planówdziałań budujących marki, podnoszenie świadomości marek w grupachdocelowych oraz wsparcie planu sprzedaży.

Z ramienia agencji projekt obsługiwany jest przez KarolaŚwitałę, pracującego na stanowisku account managera.

Umowa została podpisana do końca 2009 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały