Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży. „Top Gear” wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)

W lutym br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Tylko „Auto-Moto” ze wzrostem sprzedaży. „Top Gear” wypadł z podium (dane tygodników i miesięczników motoryzacyjnych)

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym 2016 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2015 roku zmniejszyła się o 1,10 proc. i wyniosła 105 361 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 4,77 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 68 989 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu umocnił się  magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w lutym br. wyniósł 54 759 egz., po wzroście o 9,56 proc. - jedynym w zestawieniu.

Drugi był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 40 767 egz., po spadku o 9,51 proc.

Podium uzupełnia „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska), który przed rokiem był czwarty. Tytuł ten zanotował jednak stratę sprzedaży w skali roku o 11,34 proc., co w efekcie dało mu wynik na poziomie 23 113 egz.

Na czwarte miejsce spadł zaś „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska). Miesięcznik ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,52 proc. do 22 742 egz.

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zwiększyła się o 2,58 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł do góry o 2,37 proc.

Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Auto-Moto” - było to 24,74 proc.

Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 39,46 proc., zanotował miesięcznik „Top Gear”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"