„Uwolnij się od ręcznego zmywania” w kampanii Finish i Bosch

Ruszyła kampania „Uwolnij się od ręcznego zmywania” marki Finish (Reckitt Benckiser), realizowana wspólnie z marką sprzętu AGD Bosch. Kampanię przygotowały agencja Havas Warsaw i dom mediowy OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Uwolnij się od ręcznego zmywania” w kampanii Finish i Bosch

Idea kampanii „Uwolnij się od ręcznego zmywania” opiera się na przedstawieniu sytuacji z życia codziennego: ilekroć myślisz, że skończyłaś zmywanie – pojawia się kolejne naczynie do umycia. Wtedy warto powiedzieć "dość" i kupić zmywarkę.

- Celem kampanii ‘Uwolnij się od ręcznego zmywania’ jest zachęcenie jej odbiorców do zakupu zmywarki, a w efekcie, wyzwolenie ich z „błędnego koła” ręcznego zmywania naczyń - tłumaczy Beata Rusak, senior regional strategic alliance manager w firmie RB (Hygiene Home) Poland, należącej do grupy Reckitt Benckiser.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/efekt-aaach-w-reklamie-dodatkow-do-zmywarki-finish ##

Kampania obejmuje telewizję, internet (w tym social media) i materiały POS.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu