Użytkownicy Netflksa chętnie dzielą się dostępem do platformy

Ponad połowa użytkowników Netfliksa w USA udostępnia swoje hasło do konta innym osobom - wynika z badania Mindnet Analytics dla KillTheCableBill. W związku z planowanymi podwyżkami abonamentów, co czwarty użytkownik serwisu rozważa rezygnację z subskrypcji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Użytkownicy Netflksa chętnie dzielą się dostępem do platformy
Fot. Pixabay

Netflix dostrzega problem współdzielenia kont użytkowników, którzy nie mieszkają w tym samym gospodarstwie domowym. Z punktu widzenia polityki serwisu, problematyczne jest udostępniane hasła do np. konta premium (gdy jednocześnie można oglądać treści an 4 urządzeniach) dalszej rodzinie czy przyjaciołom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-w-listopadzie-nowe-seriale-i-filmy-nowy-sezon-the-crown-w-samo-poludnie-ukryta-gra-dziewczyny-ze-lwowa ##

Konta Netflix masowo współdzielone

Badanie na temat współdzielenia kont na Netfliksie przeprowadziła Mindnet Analytics. Grupie tysiąca amerykańskich abonentów Netfliksa zadano pytanie „Czy kiedykolwiek dzieliłeś się hasłem do konta z kimś spoza swojego gospodarstwa domowego?”.

Przecząco odpowiedziało 47,5 proc. badanych, twierdząco 52,5 proc. Do kogo wędruje dostęp do Netfliksa? Najczęściej do dalszej rodziny (26 proc.), przyjaciół (18 proc.) i dzieci które nie mieszkają już w rodzinnym gospodarstwie domowym (ponad 9 proc.).

grafika

Mindnet Analytics zapytało także Amerykanów, jak reagują na zapowiedź niewielkich podwyżek cen abonamentów za Netfliksa. Kilka dni temu podano, że w najbliższym czasie serwis wprowadzi nowy cennik za wyższe pakiety. Cena planu Standard wzrośnie w USA z 12,99 do 13,99 dolarów za miesiąc, za pakiet Premium Amerykanie zapłacą 17,99 dolarów zamiast dotychczasowych 15,99 dolarów.

Okazuje się, że co czwarta pytana osoba rozważa rezygnację z subskrypcji, a 6 proc. na pewno przestanie korzystać z usługi. Ponad połowa nie zamierza zaś przestać korzystać z Netfliksa.

grafika

Netflix latem zyskał 2,2 mln subskrybentów

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,9 mln polskich internautów, wykonując 64 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą