Value Media z nową kampanią dla Hydrex Diagnostics

Wystartowała nowa kampania producenta testów do samokontroli (Domowe Laboratorium) Hydrex Diagnostics, której celem jest zachęcanie do wykonywania badań profilaktycznych. Realizują ją agencje Value Media i SalesTube należące do Group One.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Value Media z nową kampanią dla Hydrex Diagnostics

Celem kampanii jest zachęcenie osób po 35. roku życia do wykonania corocznych profilaktycznych przesiewowych badań na krew utajoną. 

Obecność utajonej krwi może być sygnałem żylaków przełyku, choroby wrzodowej, lub np. nowotworu. Dzięki odpowiedniej diagnostyce chorobom tym można jednak zapobiec.

Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii promującej ofertę marki Hydrex Diagnostics prowadzonej w radio offline i online (RMF, Eurozet, Spotify) odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa