VCCP, Dentsu, Mediacom i Doremus zwycięzcami globalnego przetargu reklamowego Shell

Firma Shell po sześciu miesiącach rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę reklamową i mediową. Będzie w tym zakresie współpracować z agencjami VCCP, Dentsu, MediaCom i Doremus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak poinformowały branżowe serwisy Campignlive i The Drum, powołując się na informacje od osób znających sprawę, Shell wybrał już agencje do współpracy. Firma formalnie przekazała, że ostateczne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Z informacji obu serwisów wynika, że MediaCom utrzymał globalny budżet mediowy Shella. Niewykluczone, że do agencji dołączy też Carat należący do Dentsu Aegis Network.

Obsługą reklamową marketera mają zajmować się agencje VCCP, Wunderman i Mirum. Geometry Global ma zająć się shopper marketingiem, Edelman – obsługą PR, a Hill+Knowlton -strategią marki i PR. Z kolei należącą do Omnicomu agencja Doremus będzie odpowiedzialna za obsługę reklamową w sektorze B2B.

Przetarg nadzorowała firma R3. Poprzednio przez dwie dekady za obsługę reklamową Shell odpowiadała agencja JWT (także w Polsce).

Szacuje się, że Shell wydaje ok. 200 mln dolarów na reklamy. Przetarg koncernu na globalną obsługę reklamową i mediową ruszył w styczniu br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?