Vectra poszerza zasięg VoD - w październiku usługa w Warszawie

Sieć kablowa Vectra stopniowo poszerza zasięg usługi wideo na żądanie. Jest ona już dostępna w pięciu miastach, a jeszcze w tym roku pojawi się kilkunastu kolejnych - m.in. w Warszawie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Usługa VoD została uruchomiona w sieci Vectra w połowie sierpnia br. i początkowo dostępna była tylko w Elblągu. Od tego okresu zasięg wideo na żądanie poszerzony został o takie miasta jak Olsztyn, Kielce, Radom i Wrocław.

Monika Żelazko z biura prasowego Vectry informuje Wirtualnemedia.pl, że do końca 2013 roku dostęp do VoD powinno mieć ponad 20 miast, do których ze swoją ofertą dociera Vectra. Wiadomo już, że na początku października usługa pojawi się w Warszawie. To jeden z najbardziej konkurencyjnych rynków kablowych w Polsce, gdzie obok Vectry działają też dwie inne czołowe sieci - Multimedia Polska i UPC Polska.

Wideo na żądanie dostępne jest dla klientów telewizji cyfrowej Vectry. W jego ofercie są dwa rodzaje materiałów. Pierwszy to pozycje darmowe z wybranych kanałów telewizyjnych dystrybuowanych przez operatora.  Drugą część oferty stanowią hity filmowe, dostępne za dodatkową opłatą. Ceny za “wypożyczenie” poszczególnych pozycji wynoszą się od 6 do 11 zł (poznaj szczegóły).

Sieć kablowa Vectra na koniec czerwca br. miała 488,9 tys. abonentów telewizji cyfrowej (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę