Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe

Kanał Viva Polska od lipca br. przez dwa wakacyjne miesiące na antenie emitować będzie tylko teledyski. Z ramówki stacji znikną wszystkie programy rozrywkowe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Viva Polska z muzyką przez całą dobę. Znikają programy rozrywkowe
Daniel Reszka

Viva Polska poszerzenia pasm muzycznych z 10 do 16 godzin na dobę dokonała już w lutym br. Wówczas też wprowadzono pasmo „Viva Dance” z teledyskami z gatunku elektronicznej muzyki tanecznej. Natomiast w kwietniu br. stacja zaczęła nadawać klipy przez cały dzień w piątek i sobotę.

- Spotkało się to z dobrym przyjęciem naszych widzów. Teraz rozszerzamy te pasma na pozostałe dni tygodnia - mówi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, wiceprezes VIMN Polska ds. produktu i marketingu. Od 1 lipca br. Viva Polska przez całą dobę emitować będzie tylko klipy, z ramówki znikną tym samym powtórki reality-show „Nieustraszeni” czy „Z kamerą u Kardashianów”, pokazywanie obecnie wieczorami.

Reszka podkreśla, że doświadczenia stacji pokazują, że właśnie w wakacje widzowie najczęściej poszukują muzyki, więc lato to idealny czas na rozszerzanie pasm muzycznych. Viva nie zamierza zmieniać charakteru emitowanych teledysków -  Profil stacji to elektroniczna muzyka taneczna i wyniki oglądalności oraz głosy od widzów potwierdzają, że właśnie takiego materiału oni oczekują - dodaje Reszka.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju br. udział Viva Polska w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 0,16 proc., podczas gdy rok wcześniej plasował się na poziomie 0,31 proc. (więcej na ten temat). Przedstawiciele stacji podkreślają jednak, że pasma muzyczne notują wzrosty oglądalności. Istotne jest też, że emisja teledysków kosztuje mniej niż nadawanie programów rozrywkowych, które mają kosztowne licencje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie