Wavemaker z globalnym budżetem Perfetti Van Melle

Włoska firma Perfetti Van Melle (właściciel takich marek, jak Fruitella, Chupa Chups) rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy agencję Wavemaker, należącą do GroupM/WPP. Budżet marketera szacowany jest na 80 mln dolarów rocznie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wavemaker z globalnym budżetem Perfetti Van Melle

Wavemaker zajmie się wszystkimi zakupami mediów online i offline dla Perfetti Van Melle na 85 proc. światowych rynków, w tym w USA, Chinach, Holandii, Indiach, Wielkiej Brytanii, regionie MENA, Belgii, Turcji i Indonezji. Globalny zespół ds. obsługi klienta będzie prowadził działalność poza Amsterdamem. -  Ponieważ nadal zaznaczamy naszą pozycję jako firma globalna, chcieliśmy mieć partnera, który zapewni silne i konsekwentne wsparcie na naszych głównych rynkach - powiedział cytowany w oświadczeniu prasowym Daan Simonis, dyrektor ds. mediów i marketingu cyfrowego w Perfetti Van Melle.

Dodał, że Wavemaker wygrał przetarg, „demonstrując imponujące zdolności strategiczne i duch pretendenta, który naszym zdaniem pomoże wynieść Perfetti Van Melle w przyszłość”.

Wavemaker przejął globalne konto Perfetti Van Melle poprzez serię lokalnych prezentacji w ciągu roku. Wygrana w wysokości 80 milionów dolarów jest następstwem innych udanych tegorocznych kampanii dla klientów, w tym Burger Kinga, Philipsa

Jedną z ostatnich aktywności Perfetti Van Melle na polskim rynku była kampania Chupa Chups. Media do kampanii planował i kupował tu dotychczas Havas Meda. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje