WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Dostawca usług logistycznych InPost rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Do współpracy wybrano agencję WebTalk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Agencja zajmuje się wdrażaniem opracowanej strategii dla InPost, obsługą profili marki na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Twitterze, komunikacją biznesową na portalu LinkedIn, a także tworzeniem treści na firmowego bloga.

Projekt z ramienia agencji jest realizowany przez zespół Adama Skrzypka, senior account managera.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały