WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Dostawca usług logistycznych InPost rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Do współpracy wybrano agencję WebTalk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WebTalk wygrał przetarg na obsługę social mediów InPostu

Agencja zajmuje się wdrażaniem opracowanej strategii dla InPost, obsługą profili marki na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz Twitterze, komunikacją biznesową na portalu LinkedIn, a także tworzeniem treści na firmowego bloga.

Projekt z ramienia agencji jest realizowany przez zespół Adama Skrzypka, senior account managera.

Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"