Wideo w smartfonach odbiera oglądalność telewizji

Większość użytkowników smartfonów oglądających treści wideo na ekranach swoich urządzeń robi to porą nocną, we własnym domu - wynika z globalnego badania On Device Research dla Interactive Advertising Bureau.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zrealizowane w maju br. badanie wykazało, że użytkownicy smartfonów najczęściej oglądają materiały wideo na swoich urządzeniach w godzinach 20:00 - 23:00. 90 proc. respondentów robi to w domu, a 49 proc. także poza nim.

Co piąty badany (22 proc.) stwierdził, że ogląda mniej telewizji ze względu na oglądanie wideo na smartfonie. Natomiast 53 proc. respondentów przyznało, że zdarza im się jednocześnie oglądać telewizję i wideo na smartfonie.

grafika

Ponadto z badania wynika, że wielu reklamodawców wykorzystuje te same reklamy telewizyjne do promocji w przestrzeni mobilnej. 28 proc. respondentów stwierdziło, że często widuje reklamy na ekranie mobilnego urządzenia, które widziało także w telewizji. Kolejne 38 proc. zauważa takie reklamy od czasu do czasu, a tylko 6 proc. - nigdy.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej