Wills Integrated dla marki Pan Pomidor

W sierpniu 2024 roku wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna Wills Integrated rozpoczęła współpracę z marką Pan Pomidor. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii performance w obszarze Meta Ads i Google Ads.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Wills Integrated dla marki Pan Pomidor

Współpraca obejmie prowadzenie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, mających na celu rozwój marki Pan Pomidor oraz jej wzrost na rynku.

- Już w lipcu intensywnie pracowaliśmy nad implementacją zmian, które umożliwią nam wejście z działaniami performance z pełną mocą od sierpnia. Mamy nadzieję, że to dopiero początek długotrwałej i owocnej współpracy - powiedział Wiktor Pastucha, CEO Wills Integrated.

Za realizację kampanii ze strony Wills Integrated odpowiada zespół kierowany przez Donatę Kurdyś (account manager). 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator