"Wiosenne Porządki z firmą DuPont" w Auchan

25 kwietnia br. w 19 hipermarketach Auchan na terenie całego kraju rozpocznie się akcja promocyjna "Wiosenne Porządki z DuPont"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii przygotowano zestawy promocyjne w specjalnych opakowaniach: kołdrę Hollofil Allerban z oryginalnym wypełnieniem poliestrowym firmy DuPont oraz proszek do prania gratis

Kampania ma charakter edukacyjny - jej celem jest przede wszystkim przekonanie konsumentów do prania kołder i poduszek oraz do częstszej wymiany tych produktów. Promocja potrwa do końca maja.

Według badań przeprowadzonych wśród polskich konsumentów przez SMG/KRC Millward Brown Company*, prawie połowa badanych (44%) nigdy nie kupowała pościeli (kołder i poduszek). Charakterystyczne dla polskich konsumentów jest przekazywanie sobie pościeli z pokolenia na pokolenie. Z badań tych wynika również, że osoby, które preferują wypełnienie naturalne, wymieniają pościel rzadziej niż osoby, które wolą wypełnienie syntetyczne. 40% osób w ogóle nie wymienia kołder i poduszek. Aż jedna czwarta osób (24%) kupuje nową pościel rzadziej niż co 10 lat, a tylko 15% wymienia ją co 5 lat.

Informacje o kampanii "Wiosenne Porządki z DuPont":

Miejsce: 19 hipermarketów Auchan na terenie całego krajuCzas trwania promocji: 25 kwietnia - 31 maja 2005 r.Zestaw promocyjny: kołdra Hollofil® Allerban® 155 x 200 + proszek do prania 600gCena zestawu: 149,99 PLNAkcję wspierać będą działania w zakresie BTL i public relations, takie jak: ulotki produktowe, gazetka promocyjna Auchan oraz hostessy w hipermarketach, a także kampania informacyjna w mediach.Markę DuPont od 5 lat obsługuje agencja Media Metropolis.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"