Wirtualna Polska z codziennymi programami wideo na żywo rano i po południu

Od początku przyszłego tygodnia Wirtualna Polska będzie emitować w dni powszednie na żywo poranny program publicystyczny „#dziejesienazywo”, a w najbliższych tygodniach zacznie podobny popołudniowy cykl lifestylowy. Poranny program będą prowadzić Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Michał Kobosko, Agnieszka Kopacz i Patrycja Wanat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wirtualna Polska z codziennymi programami wideo na żywo rano i po południu

Poranny program publicystyczny będzie emitowany w godz. 9-10 na stronie głównej portalu WP.pl oraz w jego sekcji informacyjnej (także w ich wersjach mobilnych), a potem jego najciekawsze fragmenty będą publikowane osobno na portalu.

- Każdego dnia poruszać będziemy najbardziej palące kwestie. Nasi prowadzący znani są z różnych poglądów i wyrazistych opinii. Mocne nazwiska dziennikarskie gwarantują nie tylko merytoryczną dyskusję, ale i pluralizm opinii - zapowiada Krzysztof Jurowski, Dyrektor Wydawniczy w Grupie Wirtualna Polska.

Jacek Żakowski będzie prowadził program w poniedziałki, Paweł Lisicki - we wtorki, Michał Kobosko - w środy (wydania w te dni będą dotyczyć przede wszystkim spraw politycznych), Agnieszka Kopacz - w czwartki (o kwestiach społecznych), a Patrycja Wanat - w piątki (o kulturze wysokiej z jej twórcami i recenzentami). Częścią programu będzie dyskusja komentatorów - w poniedziałki będą w niej uczestniczyć m.in. Rafał Woś i Bartosz Marczuk.

Wirtualna Polska testowo emitowała już program „#dziejesienazywo” wiosną br., pokazywała też wieczory wyborcze po obu turach wyborów prezydenckich. Od lutego br. portal realizuje kilka codziennych fleszy informacyjnych pod nazwami „#dziejesiew…”, a od marca br., razem ze Sport.tvp.pl, cotygodniowy program „Dwójka sędziowska”.

- Zachęceni powodzeniem przedwakacyjnych, próbnych audycji live i sukcesem studia wyborczego, stawiamy kolejny krok w zacieraniu różnic między telewizją a internetem. Żaden wydawca internetowy w Polsce nie produkował dotąd takiego programu - przekonuje Jacek Amsterdamski, dyrektor działu wideo w Grupie WP.

Portal zapowiada, że przed końcem września wystartuje analogiczny popołudniowy program na żywo, poświęcony tematyce lifestylowej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-polska-szykuje-bezplatny-serwis-vod-i-mysli-o-udziale-w-konkursie-na-mux-8 ##

W lipcu br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały 18,38 mln użytkowników i 4,06 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 12,98 mln użytkowników i 2,45 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały