PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
CDA, Netflix i Ipla najczęściej wybieranymi serwisami VoD w Polsce
Co drugi widz telewizji zirytowany reklamami. Duże wypełnienie bloków reklamowych w serwisach VOD
Grupa Abstra chce w tym roku być bliska rentowności, ale dalej jest na minusie
Użytkownicy serwisów VoD nie potrzebują rekomendacji. Balicki: to nie kanibalizuje telewizji
YouTube dominuje wśród serwisów wideo. Cda z ponad 5 mln użytkowników, Vimeo przed Dailymotion
YouTube dominuje wśród serwisów wideo. Cda z ponad 5 mln użytkowników, Vimeo przed Dailymotion
6,1 mld zł na płatną tv, a 854 mln zł na serwisy VoD. Korzysta z nich 2,7 mln Polaków, liderem Netflix
HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
HBO i Netflix z najlepszymi serialami, spada popularność serwisów pirackich
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
Jarosław Kuźniar: wideo w internecie to żywy organizm
Młodzi Polacy chętnie oglądają seriale na smartfonach
Młodzi Polacy chętnie oglądają seriale na smartfonach
VoD i wideo w internecie - podsumowanie roku 2018, co w 2019?
VoD i wideo w internecie - podsumowanie roku 2018, co w 2019?
Player.pl i VoD TVP przyciągają na najdłużej. Netflix i WP Pilot mocno w górę (TOP platform VoD)
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
"Pożeracz mediów", "zdigitalizowany", "fan YT" - którym konsumentem jesteś? [badanie]
Polski internauta ogląda wideo w sieci przez 49 minut dziennie, globalna średnia do 67 minut
83 proc. polskich internautów ogląda wideo w sieci, krótkie klipy popularniejsze od seriali i filmów
83 proc. polskich internautów ogląda wideo w sieci, krótkie klipy popularniejsze od seriali i filmów
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago
Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a
Jak budować "dobre" wideo? 7 zasad Darena Poole'a
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Lidija Vukić: TalentMedia nie jest klasycznym MCN-em, Facebook na razie nie konkuruje z YouTube’em w autorskim wideo
Filmy i seriale HBO bez umowy. Nowa oferta platformy Ipla
Filmy i seriale HBO bez umowy. Nowa oferta platformy Ipla
Zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl: realne ograniczenie piractwa czy retusz wizerunkowy?
Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Stowarzyszenie Sygnał: na CDA.pl nadal są pirackie treści. CDA: reagujemy szybko na zgłoszenia o naruszeniu praw autorskich
Stowarzyszenie Sygnał: na CDA.pl nadal są pirackie treści. CDA: reagujemy szybko na zgłoszenia o naruszeniu praw autorskich
VoD i wideo w internecie według portali, nadawców i mediowców: jaki był 2017 rok, co zdarzy się w 2018?
W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja
W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja
Młodzi konsumują wideo głównie na komputerach i w mobile, najczęściej wybierają YouTube
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Agora pożegnała się z kilkunastoma osobami z pionu internetowego, m.in. działu wideo Gazeta.pl
Agora pożegnała się z kilkunastoma osobami z pionu internetowego, m.in. działu wideo Gazeta.pl
Właściciel CDA.pl chce sprzedać akcje za 5,5 mln zł. Serwis ma 75 tys. subskrybentów, 8 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku w I połowie br.
Właściciel CDA.pl chce sprzedać akcje za 5,5 mln zł. Serwis ma 75 tys. subskrybentów, 8 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku w I połowie br.
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
Paweł Jurek: blokowanie treści użytkownikom adblocków daje Onetowi mniej odsłon, ale więcej pieniędzy z reklam
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować