PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
VoD i wideo w internecie według portali, nadawców i mediowców: jaki był 2017 rok, co zdarzy się w 2018?
W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja
W 2023 roku sprzedaż smartfonów wyniesie 1,85 miliarda sztuk, w standardzie sztuczna inteligencja
Młodzi konsumują wideo głównie na komputerach i w mobile, najczęściej wybierają YouTube
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Wygoda przed mobilnością - niemal wszyscy polscy internauci oglądają wideo w domu
Agora pożegnała się z kilkunastoma osobami z pionu internetowego, m.in. działu wideo Gazeta.pl
Agora pożegnała się z kilkunastoma osobami z pionu internetowego, m.in. działu wideo Gazeta.pl
Właściciel CDA.pl chce sprzedać akcje za 5,5 mln zł. Serwis ma 75 tys. subskrybentów, 8 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku w I połowie br.
Właściciel CDA.pl chce sprzedać akcje za 5,5 mln zł. Serwis ma 75 tys. subskrybentów, 8 mln zł wpływów i 1,9 mln zł zysku w I połowie br.
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion
Paweł Jurek: blokowanie treści użytkownikom adblocków daje Onetowi mniej odsłon, ale więcej pieniędzy z reklam
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
Wpływy Gremi Media z drukowanej „Rzeczpospolitej”, „Parkietu” i „Uważam Rze Historia” zmalały o 13 proc., a w internecie wzrosły o 40 proc.
ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować
Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie
Aleksander Kutela: autorskie programy Grupy Onet przynoszą zyski, nie będą oferowane odpłatnie
Onet emituje więcej reklam display niż WP, a Facebook więcej wideo niż YouTube (analiza)
Najsztub, Ohme i Kędzierski w nowych programach Onetu, VoD.pl z filmami od 20th Century Fox
Najsztub, Ohme i Kędzierski w nowych programach Onetu, VoD.pl z filmami od 20th Century Fox
Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
TVN przed Disney Channel na czele polskich mediów spoza internetu na YouTubie, TOK FM najmocniej krytykowane (TOP20)
Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa
Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa
Grupa Wirtualna Polska zamyka Wrzutę, serwis zniknie z końcem sierpnia
Scripps Networks Interactive będzie produkował treści do internetu także w Polsce
Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo
Mediakraft Networks kupiona przez Grupę gamigo
Polscy internauci 14 proc. dłużej oglądają wideo w sieci, 33 proc. więcej na reklamę wideo
Grupa Sare chce kupić za 310 tys. zł agencję informacyjną Rafała Mandesa MarketNews24
Michał Karnowski o wPolsce.pl: na razie poranna publicystyka, za rok-dwa będziemy w sieciach kablowych
TV Republika odpowiada na wPolsce.pl: wakacyjne trasa i programy tylko do internetu, jesteśmy najlepszą telewizją po prawej stronie
Za pięć lat będzie 4,6 mld internautów, 15-krotny wzrost wideo na żywo
T-Mobile: serwisy wideo w taryfach Supernet bez limitów za 5/15 zł miesięcznie
Platforma VoD od Facebooka: są zasięg i wiedza o użytkownikach, potrzeba ekskluzywnych treści (opinie)
Platforma VoD od Facebooka: są zasięg i wiedza o użytkownikach, potrzeba ekskluzywnych treści (opinie)
Facebook pozwala prowadzić transmisje Live na komputerach
Facebook pozwala prowadzić transmisje Live na komputerach
Polacy oglądają wideo przez 4 godziny dziennie, ponad 60 proc. na urządzeniach mobilnych (raport)
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 27 proc. i 53,8 mln zł zysku. „Strategia MoViBE i przedszkole telewizyjne”
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 27 proc. i 53,8 mln zł zysku. „Strategia MoViBE i przedszkole telewizyjne”
Dzięki badaniu Nielsena amerykańscy nadawcy dostają łączne wyniki oglądalności w telewizji i internecie