Według sondażu zleconego przez Mindshare 40 proc. polskich internautów deklaruje, że wideo w sieci oglądają codziennie lub prawie każdego dnia. 42 proc. użytkowników serwisów VoD (darmowych i płatnych) ogląda tam seriale, a 35 proc. - filmy. Natomiast na YouTubie i innych serwisach wideo najpopularniejsze są klipy muzyczne (wybiera je 31 proc. użytkowników). Za to w przypadku telewizji 61 proc. widzów śledzi treści informacyjne.
Dwie trzecie internautów w wieku 14-54 lat regularnie wybiera w sieci krótkie wideo (trwające do 20 minut), a prawie jedna trzecia - dłuższe treści.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-pl-hbo-go-i-wp-pilot-mocno-w-gore-player-pl-i-showmax-w-dol-top-serwisow-vod,7171444867696257a ##
70 proc. użytkowników Playera i Ipli ogląda w nich produkcje znane ze stacji Grupy TVN i Telewizji Polsat.

W sondażu 25 proc. internautów zadeklarował, że korzysta chociaż raz w tygodniu z CDA.pl, 22 proc. - z Playera, a 21 proc. - z Ipli.
Wśród regularnych użytkowników najpopularniejszych serwisów VoD jest wyraźna nadreprezentacja kobiet względem populacji internautów. Najwięcej mężczyzn natomiast gromadzą Ipla i HBO GO. Użytkownicy serwisów płatnych, jak Netflix i HBO GO są starsi od użytkowników platform oferujących treści bezpłatne, a Netflix i CDA.pl mają największy udział mieszkańców miast wśród użytkowników.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/globalnie-jedna-czwarta-korzystania-z-mediow-odbywa-sie-w-internecie-mobilnym-w-polsce-5-proc,7171445545485953a ##
Badanie Mindshare zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1006 polskich internatów w wieku od 15 do 54 lat w grudniu 2017 r.












