Włoska loteria w kampanii papieru Amore Mola

Rozpoczyna się loteria promująca papier toaletowy Amore Mola. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję A Linea.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W loterii promującej Amore Mola, specjalną edycję papieru toaletowego Mola, osoby, które prześlą SMS-owo kody z jego opakowań, zyskują szansę na wygranie wyjazdu do Mediolanu. Pozostałymi nagrodami w akcji są ekspresy do kawy i maszynki do makaronu.

grafika

Loterię – zaplanowaną do 29 listopada – wspierają działania reklamowe obejmujące prasę branżową („Poradnik Handlowca”, „Detal dzisiaj”) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa A Linea, a planowaniem mediów zajęła się firma Metsa Tissue, do której należy marka Mola

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"