WLR dla E-Telko?

Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) rozpoczął konsultacje projektu decyzji wprowadzającej usługę hurtowego dostępu do sieci Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA), czyli decyzji dotyczącej tzw. WLR - hurtowego zakupu abonamentu - dla spółki E-Telko.

isb-kk
isb-kk
Udostępnij artykuł:

Poinformował UKE w komunikacie.

Zgodnie z poddanym konsultacjom projektem decyzji, przy zakupie abonamentu od TP SA, E-Telko otrzyma 46,99% hurtowego upustu od określonej przez UKE stawki referencyjnej.

"Ustala się, że podstawą do rozliczeń pomiędzy E-Telko i TP za udostępnione łącze analogowe [...] będzie cena referencyjna obliczona w wysokości 37,83 zł. Podstawą do rozliczeń pomiędzy E-Telko i TP za udostępnione łącze cyfrowe (ISDN) [...] będzie cena referencyjna w wysokości 55 zł" - głosi projekt decyzji UKE.

Proces konsultacji decyzji zgodnie z prawem musi trwać minimum 30 dni. W czasie konsultacji zainteresowani mogą wyrazić swoje opinie na temat projektu decyzji, które mogą być uwzględnione w projekcie decyzji. Po konsultacjach decyzja jest gotowa do podpisania przez prezesa UKE.

Decyzje w zakresie usługi WLR zostały już wydane dla sześciu spółek: Tele2 Polska, GTS Energis, Telefonia Dialog, Premium Internet, Polkomtel oraz eTel.

isb-kk
Autor artykułu:
isb-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu