Wojciech Modest Amaro reklamuje farby Magnat (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ceramicznych farb Magnat (produkowanych przez FFiL Śnieżka), której bohaterem jest kucharz i restaurator Wojciech Modest Amaro. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Magnat inspiruje kolorami, imponuje plamoodpornością”, przygotowały Grupa Eskadra i Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Wojciech Modest Amaro reklamuje farby Magnat (wideo)

W reklamach marki Magnat Wojciech Modest Amaro podkreśla, że w urządzaniu wnętrz tak samo jak w gotowaniu perfekcyjne efekty daje precyzyjne łączenie różnych składników. A takie efekty gwarantują ceramiczne farby Magnat - są przy tym plamoodporne, więc świetnie sprawdzają się w kuchni.

Amaro, popularny głównie dzięki występom w programach kulinarnych Polsatu „Top Chef” i „Hell’s Kitchen”, reklamuje obecnie także urządzenia kuchenne Samsung Chef Collection (zobacz więcej).

Akcja reklamująca farby Magnat jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), prasie, internecie oraz punktach sprzedaży.

Kreacją reklam zajęła się Grupa Eskadra, a zakupem mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów