WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski

Na polskim rynku startuje agencja retail i shopper marketingowa Labstore działająca w ramach struktur grupy WPP (należą do niej m.in. Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail). Nową spółką kieruje Grzegorz Sierzputowski, ostatnio związany z CEDC.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski

Agencja Labstore zajmuje się doradztwem strategicznym związanym z szeroko pojętymi strategiami sprzedażowymi (np. shopper insights, strategie rozwoju kategorii, strategie sprzedaży, tworzenie i implementacja systemów KPI), komunikacją (strategia komunikacji w touchpointach, komunikacja w punktach sprzedaży, komunikacja B2B), tzw. store design (tworzenie sklepów tradycyjnych, internetowych i typu popup, rozwiązania ekspozycyjne) oraz aktywacjami (promocje, eventy).

Labstore korzysta z takich narzędzia jak BAV Shopper (pozwala zestawiać i crossować zachowania zakupowe z danymi audytowymi marek pochodzącymi z bazy Brand Asset Valuator), LabX (wyłączny dostęp do Shopper Experience Lab na Uniwersytecie w Wiedniu pomagający projektować i weryfikować doświadczenia zakupowe) oraz z Shopper eXploring, własnej metodologii jakościowych badań shopperowych.

Labstore w Polsce zarządzany jest przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego oraz Luizę Mec, head of creative. Sierzputowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w trade marketingu oraz sprzedaży po stronie klienta. Był m.in. szefem działu category and channel sales w Nestle oraz pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za trade marketing w Pernod-Ricard. Ostatnio pracował jako trade marketing director w CEDC.

Luiza Mec ukończyła Pratt Institute w Nowym Jorku ze specjalizacją Communication Design, pracowała wcześniej w Pentagram NY, BFDB w Nowym Jorku oraz była szefem kreacji w warszawskim biurze Saatchi Direct.

Obecnie zespół Labstore liczy kilka osób. Grzegorz Sierzputowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że działalność nowej firmy nie jest w żaden sposób ograniczona listą klientów obsługiwanych przez agencje należące do WPP - mogą z jej usług korzystać wszyscy zainteresowani marketerzy.

Przewagą Labstore nad innymi konkurencyjnymi agencjami zajmującymi się shopper marketingiem ma być m.in. to, że jest agencją globalną i częścią WPP. - To daje nam dostęp do bazy shoperowych case study oraz do doświadczenia zespołów pracujących nad różnorodnymi zagadnieniami ze świata shoppera. Jako część WPP jesteśmy w stanie odpowiedzieć kompleksowo na każdy problem marketera, prowadzić zintegrowane projekty i korzystać z doświadczeń firm takich jak Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail - podkreśla Grzegorz Sierzputowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady