WSP Społem szykuje już wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego

Firma WSP Społem, produkująca Majonez Kielecki, ogłosiła konkursy na zakup mediów do zaplanowanej na wiosnę 2017 roku kampanii promującej ten produkt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WSP Społem szykuje już wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego

Firma prowadzi trzy oddzielne konkursy na zakup mediów do zaplanowanych na wiosnę działań promujących Majonez Kielecki pod hasłem „Jakość Tradycja”. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej  w internecie, drugi - w prasie , a trzeci - na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W ramach działań w internecie, których budżet wynosi 300 tys. zł, netto emitowany będzie 15-sekundowt spot. Kampania outdoorowa ma obejmować aglomeracje: warszawską i wrocławską na te działania przeznaczono 130 tys. zł netto.Reklamy w prasie będą ukazywać się na łamach tygodników, dwutygodników i miesięczników, które poruszają tematykę kulinarną oraz we wskazanych tytułach na terenie Niemiec. Na kampanię w prasie przeznaczono 120 tys. zł netto.

Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski, a jej realizację zaplanowano od 20 marca do 14 kwietnia 2017 roku.

WSP Społem swoje produkty zwykle reklamuje intensywnie dwa razy w roku - w okresach poprzedzających Wielkanoc i Boże Narodzenie. Poprzednią wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego realizowała agencja Optima Marketing Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję