123 tys. widzów magazynu „Wstaje dzień” w TVP Info

Poranny magazyn TVP Info „Wstaje dzień” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 123 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki newsowej stacji Telewizji Polskiej. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
123 tys. widzów magazynu „Wstaje dzień” w TVP Info
Anna Popek w programie "Wstaje dzień", fot. TVP

Średnia widownia porannego programu w okresie od 2 września do 9 października 2019 roku wyniosła 123 tys. osób. Rynkowy udział TVP Info ukształtował się na poziomie 5,98 proc. wśród wszystkich widzów, 4,54 proc. w grupie 16-49 i 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września br. Śledziło go średnio 177 tys. osób.

grafika

„Wstaje dzień” niemal dwukrotnie podnosi średniej długookresowe wyniki TVP Info w grupie 4+, i kilkukrotnie w 16-49. Na przykład w 2018 roku newsowa stacja Telewizji Polskiej miała 3,43 proc. udziału w 4+ i 1,27 proc. w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedziemy-michala-rachonia-w-tvp-info-ogladalnosc-kilka-tygodni,7170865191585409a ##

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie aż 12,91 proc. udziału. Gorzej wypada jednak Polsat News (2,47 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Gospodarzami „Wstaje dzień” są: Anna Popek i Adam Giza. W porannym programie prezentowane są serwisy informacyjne i przeglądy prasy, ale prowadząca porusza także tematy lifestylowe.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiosenna-ramowka-tvp-info-glebia-ostrosci-i-info-dzien-rachon-rzadziej-w-minela-20,7171118327600769a ##

Audycja emitowana jest od poniedziałku do piątku między godz. 5.30 a 7.00 (w ramach porannego pasma TVP Info).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day