WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki

Fundacja WWF Polska chce zatrudnić agencję, która opracuje analizę bieżącej wartości brandu WWF i wyceni tę wartość - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WWF szuka firmy, która wyceni wartość jej marki

Wybrana przez fundację agencja zajmie się przeprowadzeniem analizy wartości marki WWF dla jej potencjalnych partnerów oraz wyceną wartości tej marki.

Przedstawi m.in. opis mocnych i słabych stron brandu, cech unikatowych marki, znaczenia dla otoczenia biznesowego, odniesienia do trendów, analizę wizerunku WWF w mediach, wpływu marki WWF na preferencje konsumenckie itp.

WWF oczekuje również przygotowania rekomendacji dotyczących wyceny wartości wizerunku marki WWF na potrzebywspółpracy licencyjnej lub komunikacyjnej z potencjalnymi partnerami fundacji.

Z wybraną firmą WWF Polska będzie współpracować do 31 marca br. Oferty można składać do 11 lutego.

WWF Polska jest wciąż w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję do kampanii "Godzina dla ziemi".

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"