"Wymarzone prezenty" w kampanii Komputronika

Na outdoorze, w prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa Komputronika. Akcję przygotował zespół marketingu spółki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii "Wymarzone prezenty tylko w Komputronik" jest zapoznanie konsumentów z ofertą sprzętu dostępnego w sklepie internetowym i w salonach Komputronik oraz zachęcenie do dokonywania w nich świątecznych zakupów.

Akcja obejmuje reklamy na outdorze, w prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Polska The Times, Newsweek, Wprost, Playboy, Logo), radiu (m.in. RMF FM) oraz internecie (Money.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Payper.pl, YouTube). Dodatkowo na portalu Gazeta.pl oraz Youtube.pl wyświetlane będą 15-sekundowe spoty promujące produkty Asus i HP. Reklamy będą również wsparte kreacjami w salonach Komputronik oraz na stronie internetowej www.komputronik.pl.

grafika

 

 

grafika

 

grafika

 

Kampania potrwa do końca grudnia br. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół marketingu Komputronik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały