Wyszukiwarka Google na tablety w nowej odsłonie

Google wprowadziło nową wersję wyszukiwarki google.com na tablety. Usługa została dostosowana do dotykowych ekranów tych urządzeń.

km
km
Udostępnij artykuł:

W nowej odsłonie usługi Google uprościło layout strony z wynikami wyszukiwania oraz zwiększyło rozmiar znajdującego się na niej tekstu, przycisków i innych obiektów obsługiwanych za pomocą dotyku. Celem tych zmian jest umożliwienie użytkownikom szybszego i łatwiejszego przeglądania oraz interakcji z wynikami wyszukiwania zarówno w widoku poziomym, jak i pionowym.

Dotknięcie znajdującego się pod paskiem wyszukiwania przycisku "Search" otwiera menu z opcjami wyników dla różnych kategorii, takich jak zdjęcia, wideo czy miejsca. Google zrezygnowało z dostępnego w desktopowej wersji wyszukiwarki lewego panelu z opcjami sortowania rezultatów.

grafika

W przypadku wyników ze zdjęciami, internetowy gigant wprowadził takie usprawnienia jak powiększenie podglądu, ciągłe przewijanie oraz szybsze ładowanie miniatur.

grafika

Nowy wygląd wyszukiwarki dla tabletów Google wprowadza w 36 wersjach językowych. Skorzystać z niego mogą użytkownicy iPadów oraz urządzeń opartych na systemie Android w wersji 3.1 lub wyższej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?