Wzrost wydatków na reklamę w hiszpańskich mediach

Wydatki na reklamę we wszystkich hiszpańskojęzycznych mediach rosły w ubiegłym roku szybciej niż cały rynek.

eMarketer - km
eMarketer - km
Udostępnij artykuł:

Wynika z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus.

W 2006 roku wydatki te osiągnęły poziom 5,6 miliarda dolarów.

Największy wzrost zanotowały stacje telewizyjne, gdzie na reklamę przeznaczono w ubiegłym roku o 364 miliony dolarów więcej niż w 2005 roku. Wydatki na reklamę w hiszpańskojęzycznych stacjach radiowych zwiększyły się o nieco ponad 30 procent. Z kolei telewizje kablowe zanotowały ponad 20-procentowy wzrost.

Najwięcej na reklamę w hiszpańskich mediach przeznaczyły firmy motoryzacyjne - 630,7 miliona dolarów. Następne w liczbie wydatków były domy towarowe (269,8 mln) i restauracje szybkiej obsługi (258,4 mln).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"