Yahoo wyprzedziło Fox na rynku wideo online; YouTube liderem

Między sierpniem a wrześniem bieżącego roku Yahoo zanotowałoznaczący wzrost popularności klipów wideo na swoich stronach,dzięki czemu wyprzedziło pod tym względem strony należące do FoxInteractive Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańscyinternauci obejrzeli we wrześniu 264,3 miliona klipów wideo nastronach Yahoo, w porównaniu do 169,3 miliona w sierpniu -informuje serwis Beet.TV.

Tymczasem Fox Interactive Media, obejmująca takie serwisy jakMySpaceTV, Photobucket, Fox Television Studios, FOX Broadcasting,IGN Entertainment Gaming Network i Rotten Tomatoes, zanotowałatutaj spadek z 278,4 do 242,4 miliona klipów, wobec czego spadła natrzecie miejsce za Yahoo.

Zdecydowanym liderem jest za to należący do Google serwisYouTube, w którym internauci z USA obejrzeli we wrześniu aż 5,35miliarda filmików wideo, w porównaniu do 4,76 miliarda miesiącwcześniej.

Pierwszą piątkę uzupełniły strony MSN/Windows Live (164,8miliona obejrzanych klipów wobec 205 milionów w sierpniu) orazNickelodeon Kids and Family Network (163 mln wobec 223 mln).

źródło: Beet.TV

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe