YOC Poland i Media Direction OMD z kampanią dla Philips

Startuje przygotowana przez YOC Poland na polski rynek dla marki Philips kampania nowego produktu – mopa elektrycznego Philips OneUp (Versuni). Potrwa do czerwca.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
YOC Poland i Media Direction OMD z kampanią dla Philips
fot. materiały prasowe

Wykorzystane w niej zostaną formaty reklamowe z kategorii „high-impact” z portfolio YOC, w szczególności interaktywna mini-gra, zapewniająca ponadprzeciętne wskaźniki kampanii w obszarach takich jak Engagement i Attention. 

Wcześniej analogiczna kampania, przygotowana również we współpracy z YOC Poland, wystartowała n rynku holenderskim. 

Za strategię, planowanie i zakup mediów dla Versuni odpowiada agencja Media Direction OMD, która koordynuje działania mediowe we wszystkich krajach objętych kampanią.

Kampania dla marki Philips, wspierającą premierę nowego produktu – mopa elektrycznego Philips OneUp, wykorzystuje format YOC Mystery Ad. 

Wykorzystana w kampanii formuła mini-gry pozwala na zabawę produktem Philips OneUp (zabawę w sprzątanie plam) - gracz ma do wyboru dwie opcje:tradycyjny mop, który czyści plamy mniej skutecznie oraz właśnie PhilipsOneUp, dzięki któremu całkowicie znikają wszelkie plamy i zabrudzenia. Po przejściu mini-gry użytkownik zostaje przekierowany na stronę www produktu.

–  Marketer poszukiwał tu rozwiązania, które nie tylko idealnie wpisze się w launch nowego produktu, ale także skutecznie przyciągnie uwagę użytkowników. Wspólnie z teamem zdecydowaliśmy, że najlepszym formatem do tego celu będzie właśnie YOC Mystery Ad, przygotowany w formie interaktywnej mini-gry angażującej odbiorcę, ale i ukazującej sam produkt. Wszystko to sprawia, że kampania launchowa Philips OneUp wyróżnia się w „digital clutterze”. Format mini-gry to nie tylko wysoce widoczna forma reklamy, ale przede wszystkim narzędzie zapewniające znacznie lepsze wyniki w zakresie zaangażowania (Engagement) i uwagi użytkowników (Attention), czyli dwóch kluczowych parametrów z punktu widzenia reklamodawców – komentuje Bruno Ciechowski, digital manager w Media Direction OMD 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK