Z firmy adidas do Polkomtela

Paweł Patkowski, dotychczasowy szef marketingu w adidas Poland,doktor nauk ekonomicznych, został nowym zastępcą dyrektoraDepartamentu Komunikacji Marketingowej ds. Prepaid i RozwojuBiznesu Polkomtel SA (sieć Plus).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy zastępca dyrektora DKM jest odpowiedzialny za opracowywaniedługookresowych strategii komunikowania oraz przygotowywaniekampanii ATLi BTL dla linii: Simplus, Sami Swoi i iPlus oraz usługkonwergentnych.

"Wszechstronne doświadczenia Pawła stawiają go w jednej linii znajlepszymi marketingowcami w  Polsce. Jego przyjście do Polkomtelaznacznie wzmacnia nasz zespół w walce o utrzymanie pozycji lidera",mówi Jowita Michalska, dyrektor Departamentu KomunikacjiMarketingowej Polkomtel SA.

Paweł Patkowski: "Rynek telefonii komórkowej to jeden znajbardziej konkurencyjnych sektorów usług. Działania marketingowena takim rynku wymagają niezwykle innowacyjnego podejścia dokomunikacji, przy jednoczesnym zachowaniu spójności w kształtowaniumarek. Polkomtel jest firmą konsekwentnie zmierzającą do zdobycia iutrzymania przywództwa w tym sektorze, co daje szansęuczestniczenia w szalenie interesujących i pionierskich projektachna polskim rynku."

Paweł Patkowski - w Polkomtel SA od września 2007 roku. Przezostatnie 6 lat szef marketingu adidas Poland. Wcześniej dyrektormarketingu Browarów Brok SA, gdzie odpowiadał za marki: Brok,Cooler, Grolsch, Holsten i Bud. Drogę zawodową rozpoczynał w 1996roku w agencji reklamowej Lintas, gdzie jako account directorprowadził obsługę marek należących do klientów takich jak m.in.:Unilever, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Casio, OFE Bankowy iBank Śląski. Absolwent Zarządzania i Marketingu SGH orazFrancuskiego Instytutu Zarządzania (MBA), doktor nauk ekonomicznychw zakresie nauk o zarządzaniu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję