Z TVN do SPI i SPInce

Nadzór marketingowy nad brandami SPI i SPInki obejmuje Anna Traczewska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W związku z reorganizacja firmy SPI International Polska z dniem 1 grudnia Prezes Firmy Piotr Reisch powołał na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Ewę Lipińską (dotychczasowego Dyrektora Artystycznego SPI i SPInki). Nadzór marketingowy nad brandami SPI i SPInki obejmuje Anna Traczewska, dotychczas Project Manager stacji TVN Meteo (Anna Traczewska od 2001 roku pracowała w TVN zajmując kolejno stanowiska: Marketing Managera TVN 24, Brand Managera TVN Style). 

Do zespołu SPI dołącza również Renata Pawłowska (dotychczas specjalista ds. upowszechniania kultury filmowej w Filmie Polskim), która obejmie stanowisko specjalisty ds. kontaktów z kinami i promocji w kinach.  Anna Wyszkowska pozostaje na stanowisku Specjalisty ds. PR SPInki.

SPI International Polska jest niezależnym dystrybutorem filmowym m.in.filmów Chicago, Między słowami, Asterix i Obelix, Godziny i producentem filmowym (m.in. Wesele, Symetria, Teraz ja) z główną siedzibą w Nowym Jorku. Poza Polską ma swoje oddziały w Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu