Zakupy z e-sklepów będzie można odbierać w salonikach Kolportera dzięki nowej usłudze FedExu

Firma logistyczna FedEx Express uruchomiła nową usługę Direct2Retail dla klientów sklepów internetowych. W ramach tej usługi w salonikach Kolportera w całym kraju można odbierać paczki z towarami, zamówionymi w e-sklepach.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Usługa FedEx Direct2Retail pozwala klientom internetowych sklepów zamawiać przesyłki do jednego z ponad 600 salonów prasowych Kolportera, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Rozwiązanie zapewnia wygodę i elastyczność biznesom i klientom indywidualnym.

Usługa obejmuje przesyłki o wadze do 10 kg i maksymalnych wymiarach 30 na 40 na 50 cm. Paczka dostarczona do wybranej lokalizacji Kolportera czeka na odbiór cztery dni robocze, a o jej doręczeniu klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji: wiadomości e-mail i SMS. Każdy z punktów obsłuży również pobrania gotówkowe do 3 tys. zł.

 

- Mali sprzedawcy internetowi to zwykle przedsiębiorcy z krwi i kości, a oś ich biznesów stanowi wyjątkowy produkt. Jako partner logistyczny, wspieramy naszych klientów doświadczeniem zebranym przez dekady działalności i szeroką siecią połączeń - mówi Mariusz Mik, VP ground operations na Europę Wschodnią w FedEx Express.

Dostawcą rozwiązań technologicznych dla nowej usługi FedEx jest polska spółka Sendit. - Wieloletnie doświadczenie w sektorze e-commerce pozwoliło nam stworzyć kompleksowe rozwiązanie technologiczne, odpowiadające potrzebom wszystkich stron. Klientom e-sklepów oferujemy wygodną mapę wyboru punktów odbioru, nadawcom szereg automatycznych narzędzi, a operatorom usługi zapewniamy kompletne oprogramowanie i wsparcie technologiczne - komentuje Wojciech Kliber, wiceprezes zarządu Sendit.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii