Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Platforma sprzedażowa Zalando konsoliduje swój europejski budżet mediowy w sieci OMD należącej do Omnicom Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Dotychczas Zalando współpracowało z kilkoma domami mediowymi w Europie. I tak np. w Wielkiej Brytanii zakupem i planowaniem mediów do kampanii tej platformy zajmował się dom mediowy MediaCom, w Polsce – Media Direction OMD.

Teraz marketer postanowił skonsolidować obsługę mediową w należącej do Omnicom Media Group agencji OMD. W związku z tym w Polsce obsługą mediową Zalando nadal zajmować będzie się dom mediowy Media Direction OMD.

Sieć OMD zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Głównym celem działań realizowanych dla Zalando przez sieć OMD jest zwiększenie świadomości tej marki oraz zachęcenie konsumentów do odwiedzania jej strony internetowej. Główny nacisk na działania komunikacyjne dotyczy takich krajów, jak Wielka Brytania, Francja, Austria, Niemcy i Polska.

Pierwsza kampania autorstwa OMD ma ruszyć w nadchodzących tygodniach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"