Żaneta Szysz na czele działu business development Mindshare Polska

Żaneta Szysz objęła stanowisko head of business development w agencji mediowej Mindshare Polska, należącej do GroupM (WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Szysz będzie odpowiedzialna za wzmacnianie kompetencji strategicznych zespołów odpowiedzialnych za obsługę klienta, działania związane z pozyskiwaniem nowych biznesów oraz pozycjonowanie i komunikację zewnętrzną firmy.

Szysz z Mindshare Polska związana jest od 2016 r. Początkowo zajmowała stanowisko media manager, odpowiadając za kategorie food i refreshments koncernu Unilever, a następnie, od kwietnia 2017, za jego całościową strategię.

W 2018 roku awansowała na dyrektorkę w pionie client leadership, gdzie wraz z 30-osobowym zespołem, zajmowała się realizacją działań komunikacyjnych dla wszystkich marek należących do Unilevera.

- „Good Growth” - globalna strategia Mindshare, która ma inspirować i wyznaczać nowe kierunki rozwoju marek, to także zmiany wewnątrz naszej agencji. Zespół business development zyskuje liderkę, która niejednokrotnie wykazała się znakomitymi umiejętnościami strategicznymi, negocjacyjnymi, a także związanymi z zarządzaniem zespołem. Jestem przekonany, że Żaneta świetnie odnajdzie się w nowej roli, a klienci i zespół docenią jej kompetencje oraz prowadzone przez nią transformacje procesów strategicznych w naszej firmie - mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej