Teva w nowej kampanii zachęca do badania gęstości kości (wideo)

Firma Teva Pharmaceuticals Polska i marka Calperos rozpoczęły kilkumiesięczny program edukacyjny „Zapobiegaj osteoporozie - Zbadaj swoje kości”. Kampanię promocyjną projektu realizują agencje Initiative i Reprise (Mediabrands) oraz agencja Carla Zuri.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Teva w nowej kampanii zachęca do badania gęstości kości (wideo)

W ramach projektu pacjenci będą mogli przejść bezpłatne, przesiewowe badania gęstości kości (densytometrii-DXA) w kierunku zdiagnozowania osteoporozy.  W tym celu przygotowano mobilne laboratoria, które pojawią się w ponad 200 lokalizacjach w całej Polsce.

Akcja wspierana jest kampanią reklamową.

Za jej realizację odpowiada dom mediowy Initaitive, należący do grupy Mediabrands. W ramach działań promocyjnych zaplanowano emisję spotów tv i online oraz lokalną promocję w miastach, w których pojawią się tzw. osteobusy.

Agencja Reprise przygotowała również specjalną stronę internetową. Autorem kreacji do kampanii jest agencja Carla Zuri. Działania reklamowe potrwają do września br.

Akcja „Zapobiegaj osteoporozie - Zbadaj swoje kości” kierowana jest do seniorów, zwłaszcza kobiet po 50 roku życia.Celem projektu jest nie tylko umożliwienie przebadania się jak największej liczbie Polaków, ale także wzmacnianie świadomości przeprowadzania specjalistycznej diagnostyki gęstości kości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"