Zdjęcia z kalendarza reklamują Lavazza a modo mio (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa ekspresów do kawy Lavazza a modo mio. Akcję przygotował włoski dział marketingu Lavazzu wspólnie z domem mediowym Star Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampanii ekspresów Lavazza a modo mio ma charakter wizerunkowy. Wykorzystywane w niej reklamy pokazują zdjęcia z nowej edycji kalendarza Lavazzy. Akcja jest elementem globalnych działań marketingowych marki Lavazza.

W Polsce kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2 , TVN, TVP Info, TVN7, TVN24 i Discovery), prasę („Newsweek”, „Wprost”, „Polityka”, „Twój Styl”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Viva!”, „Viva de Lux”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Gala”, „Playboy”, „Kreator”, „Malemen”, „Logo”, „National Gegraphic”, „Traveler”, „Focus” i „Forbes”) oraz outdoor (bilbordy w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi). Kreację przygotował włoski dział marketingu Lavazzy, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Star Media. Akcja potrwa do końca grudnia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję