Złoto dla McCann-Erickson na Golden Hammer

Agencja McCann-Erickson Polska otrzymała Złoto i dwa wyróżnienia w kategorii reklam drukowanych podczas International Baltic Advertising Festival Golden Hammer.

Press-mateo
Press-mateo
Udostępnij artykuł:

Festiwal odbył się w dniach 25-26 sierpnia - informuje Press.

  Międzynarodowe jury z 10 krajów (Litwy, Białorusi, Czech, Niemiec, Estonii, Finlandii, Łotwy, Rosji, Szwecji i Wielkiej Brytanii) przyznało główną nagrodę polskiej agencji McCann-Erickson za jej reklamę “Nie będę bił”. Została ona przygotowana na zlecenie Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie “Niebieska Linia”. Natomiast dwa wyróżnienia polscy kreatywni otrzymali za reklamy zrealizowane dla MTV Polska: serię pocztówek “House”, “Chillout”, “Garage”, “Soul” dla kanału MTV Classic oraz reklamę akcji MTV Łowi zatytułowaną “Prezenter”.

Press-mateo
Autor artykułu:
Press-mateo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"