Zmiany w Fischer&Zubek PR Partners

Agencja Fischer&Zubek PR Partners uruchomiła nowy serwis internetowy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zmieniona strona internetowa została rozbudowana o serwis prasowy stworzony specjalnie dla dziennikarzy. Mogą oni ściągnąć z niego komplet informacji prasowych, zdjęć oraz innych danych na temat wszystkich aktualnych klientów agencji.

- Stworzony przez krakowską agencję interaktywną FreshWeb Group serwis internetowy odznacza się przejrzystym designem, łatwą nawigacją i klarownym podziałem - mówi Maciej Fischer, dyrektor generalny Fischer&Zubek PR Partners.

Od marca bieżącego roku w Internecie dostępny jest nowy serwis WWW firmy Fischer&Zubek PR Partners. Pod adresem www.firmapr.com.pl znajdują się aktualne informacje o firmie, jej pełnej ofercie, klientach oraz o organizowanych przez firmę imprezach i wydarzeniach specjalnych.

Na stronie uruchomiony został również serwis prasowy, w którym dostępne są informacje prasowe nt. działalności aktualnych klientów agencji. Z serwisu można także ściągnąć zdjęcia członków zarządu oraz inne informacje nt. poszczególnych firm obsługiwanych obecnie przez Fischer&Zubek PR Partners.

Fischer&Zubek PR Partners to partnerska firma z kapitałem polskim świadcząca profesjonalne usługi Public Relations. Działa od marca 1998 r. Zespół agencyjny liczy siedmiu specjalistów z dziedziny PR łączących wieloletnie doświadczenie pracy w mediach z wiedzą o polskim rynku PR. Pozwala to skutecznie sprostać potrzebom Klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej