1 grudnia br. do zespołu Sensors PR dołączył Janusz Berger. Jako Account Director, Janusz jest odpowiedzialny za dział Corporate & Finance Communications, a w szczególności za rozwój i poszerzenie kompetencji w zakresie PR finansowego. Decyzja o wyodrębnieniu zespołu dedykowanego PR finansowemu jest naturalną konsekwencją realizowanych przez Agencję projektów dla klientów z branży finansowej – mówi Katarzyna Przewuska, General Manager Sensors PR.
Janusz Berger posiada pięć lat doświadczenia w public relations i sześć w mediach. Przed dołączeniem do Sensors PR pracował w Point of View, gdzie realizował projekty dla m.in. United States Steel Corporation, ComputerLand, PTE „DOM”, Inteligo Financial Services, Medicover, Eli Lilly, Górażdże Cement S.A., JP Morgan, Raiffeisen Private Equity Fund CEE, TDA Capital Partners, Baring Private Equity Partners, PZU Życie, DTC Real Estate, Eastbridge. Wcześniej pracował przez trzy lata w telewizji TVN jako dziennikarz „Faktów”.

Zespół Sensors Public Relations liczy obecnie 10 konsultantów, którzy prowadzą stała obsługę public relations V&S Luksusowa Zielona Góra S.A. (Absolut Vodka, Macallan, The Famouse Grouse, Level), PKO BP (bankowość prywatna Platinium i osobista Aurum), PZU SA (programy prewencyjne i sponsoringowe) i US Pharmacia (Ibuprom). Firma została założona w listopadzie 2004 roku przy Grupie Euro RSCG.