Trzy awanse w LoveBrand Group, dołączyła Adrianna Szczygieł

Zuzanna Bieńko, Monika Wincenciak-Ziemba oraz Izabela Hoppe awansowały w zespole agencji LoveBrands Group. Do zespołu dołączyła Adrianna Szczygieł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Trzy awanse w LoveBrand Group, dołączyła Adrianna Szczygieł
Monika Wincenciak-Ziemba

Monika Wincenciak-Ziemba, dotychczasowa client service director awansowała w agencji LoveBrands Group na nowo utworzone stanowisko brands managing director. W nowej roli zarządzać będzie trzema kluczowymi dla firmy działami: LoveBrands Relations, LoveBrands Events oraz LoveBrands Digital.

Jej rolą będzie zadbanie o to, by marki klientów zyskały wsparcie, którego potrzebują w zakresie zintegrowanej komunikacji, bez względu na to, czy będą do tego wykorzystywane narzędzia ATL, PR, eventy, czy też szeroko rozumiane kanały digital i influencer marketing.

Zuzanna Bieńko head of LoveBrands Relations

Zuzanna Bieńko (na zdjęciu poniżej), dotychczas pełniąca funkcję head of brand and influencer marketing awansowała na stanowisko head of LoveBrands Relations.

grafika

Awans objął także Izabelę Hoppe, dotychczasową communications consultant w zespole LoveBrands Relations. Obecnie pełni stanowisko senior communications consultant.

grafika

Ponadto do działu LoveBrands Digital, na stanowisko digital consultant, dołączyła Adrianna Szczygieł, która od początku swojej kariery związana jest właśnie z tą branżą. Pierwszą jej agencją digitalową było K2 Internet, później Yieldbird, aż wreszcie Molecular BBDO Omnicom Group, w której pełniła rolę e-commerce project managera.

W LoveBrands Group odpowiadać będzie za wsparcie klientów w zakresie usług digital oraz influencer marketing, z naciskiem na analitykę i efektywność, także kosztową, realizowanych kampanii.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"