Polsat Hit Festiwal: będą specjalne koncerty na TikToku

TikTok po raz kolejny został partnerem Polsat Hit Festiwalu. W ramach partnerstwa, oficjalny profil Polsatu na TikToku stanie się centrum ekskluzywnych treści z tegorocznej imprezy.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Polsat Hit Festiwal: będą specjalne koncerty na TikToku
fot. mat. prasowy

Na profilu użytkownicy będą mogli zobaczyć nie tylko kulisy wydarzenia, wywiady z artystami, ale również relacje z prób oraz transmisje na żywo prosto z sopockiej sceny. Wszystkie materiały będą dostępne pod specjalnym hashtagiem #PolsatHitFestiwal, co ułatwi szybki dostęp do najnowszych i najciekawszych treści z festiwalu.

TikTok wspiera Polsat

W tym roku zaproszeni na imprezę twórcy ze stajni TikToka to: Natalia Sisik, Jędrzej Urbański oraz Bartosz Suchowolak. Jedną z atrakcji tegorocznej edycji festiwalu będą też transmitowane na żywo na TikToku Polsatu mini koncerty pop-up, w których wystąpią Smolasty oraz Kuba i kuba.

Podczas tegorocznego festiwalu na scenie sopockiego amfiteatru wystąpią m.in. Kayah i Goran Bregovic, na których duet polscy widzowie musieli czekać 26 lat, a także zespół Feel, Justyna Steczkowska, Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz, Wojciech Gąssowski, Edyta Górniak, Doda, Roxie Węgiel, Kuba Badach, Urszula, Sidney Polak, IRA, Jamal, Jeden Osiem L, Gabriel Fleszar czy Marcin Rozynek.

Jak informowaliśmy, w roli prowadzących na Polsat Hit Festiwal wystąpią m.in. Maciej Rock, Krzysztof Ibisz, Adam Zdrójkowski i Paulina Sykut-Jeżyna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"