Maciej Klepacki z nagrodą IAB Polska za całokształt. Wręczono Mixx Awards 2025

Prezes Burda Media Polska Maciej Klepacki otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań zawodowych podczas gali IAB Mixx Awards 2025.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Maciej Klepacki z nagrodą IAB Polska za całokształt. Wręczono Mixx Awards 2025
Maciej Klepacki z nagrodą IAB Polska

W tym roku o statuetki IAB MIXX Awards 2025 walczyły 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 53 nominacje w 14 kategoriach konkursowych.

W tym roku jury konkursu przyznało 9 złotych statuetek za najlepsze kampanie digital ostatniego roku.

Maciej Klepacki z nagrodą IAB Polska

Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań trafiła do Macieja Klepackiego – od 2022 roku CEO Burda Media Polska.

Tytuł Agencji Roku trafił do DDB Warszawa. Tytuł Domu Mediowego Roku trafił do MullenLowe Media, Reklamodawcy Roku do ING Bank Śląski.

Wyróżnienie Człowiek Roku odebrał Marcin Bruś, group director advertising Allegro.

Nagrodę Best in Show otrzymała kampania "Emerytura jest bliżej, niż myślisz", autorstwa NG Bank Śląski, GONG, MullenLowe Media.

Emerytura z ING

IAB MIXX Awards nagradza kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

IAB MIXX AWARDS - lista zwycięzców

Kategoria / Tytuł

Kampania / Klient (marka) / Zgłaszający (i współzgłaszający)

Best Use of Artificial Intelligence

"AI w służbie ROAS" — Audioteka Group / Audioteka Group

Best Use of Social Media

Złoto: "Admin Komputronik. Więcej niż Admin." — Komputronik / Brand Kolektyw, Sales&More

Srebro: "Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek" — LOTTE Wedel / Plej, LOTTE Wedel, Falou, Zenith

Brąz: "Flamin’ Hot x Kinny Zimmer" — PepsiCo (Flamin’ Hot) / Zenith, DDB Warszawa, SBM Label

Wyróżnienie: "LIDL Polska wchodzi na TikToka" — LIDL Polska / SpaceCat

Wyróżnienie: "MediaMarkt – Handlujemy najlepszym towarem" — Media Markt / Publicis Warsaw, Performics

Brand Awareness & Positioning

Złoto: "Emerytura jest bliżej, niż myślisz" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media

Brąz: "Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel" — LOTTE Wedel / GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective

Brąz: "Miej na to Magne B6!" — Opella Healthcare Poland (Magne B6) / PHD, FCB Health Spark

Wyróżnienie: "Flavour Battle" — PepsiCo (Lay’s) / Zenith, Sips&Bites, Cut The Mustard

Consumer Experience

Złoto: "McDonald’s x Bambi" — McDonald’s Polska / OMD Group, DDB Warszawa, Panowie Programiści, MassiveMusic Warsaw, 24/7 Communication, Dentsu Creative, Endorfina Events

Brąz: "Masz coś pod spodem" — Answear.com, Durex / Answear.com, DDB Warszawa, Durex, OMD Group

Brąz: "Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali!" — Virtual Vibes / Game Changer, Unmute

Wyróżnienie: "Cukiernia Lubella" — Grupa Maspex (Lubella) / Feeders Agency

Content Marketing & Digital Public Relations

Srebro: "Emerytura jest bliżej, niż myślisz" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media

Srebro: "LeŚnia" — Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku / Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku

Srebro: "Work Sport Balance w Decathlon" — Decathlon / GetHero, Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom by WPP Media

Brąz: "Nauka biznesu po polsku z "Edukacją XD"" — CANAL+ Polska / CANAL+ Polska

Wyróżnienie: "Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek" — LOTTE Wedel / Plej, LOTTE Wedel, Zenith, Falou

Data Driven & Precision Marketing

Brąz: "Jak z chaosu zrobić hit? Feed, który zmienił zasady gry" — VOD CANAL+ Polska / Sales&More

Brąz: "Podróż za miliard" — Rainbow / Bluerank, Full Stack Experts

Brąz: "Słodki powrót Chocolissimo" — Chocolissimo / FormUp

Wyróżnienie: "Z gazetki do koszyka. Z danych do decyzji" — PepsiCo (Lay’s, Pepsi, Doritos, Lipton) / Gazetkowo, PepsiCo

Games & eSport

Srebro: "Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer

Srebro: "InPost GeoGraf – aktywacja influencersko-gamingowa" — InPost / InPost, UCK Agency

Srebro: "Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali!" — Virtual Vibes / Game Changer, Unmute

Launch

Srebro: "eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6" — Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) / PHD, PTR Digital, McCANN Poland

Srebro: "Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel" — LOTTE Wedel / GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective

Wyróżnienie: "Konto Mobi dla dzieci 6-12 lat z Apką Moje ING" — ING Bank Śląski / BRAIN, GONG, MullenLowe Media

Wyróżnienie: "Weź to na gorąco" — Żabka Polska / Value Media, CUKIER WORKS, H2O Creative

Limited Budget

Złoto: "IKEA DZIEŃ SNU" — IKEA Retail / Wavemaker by WPP Media, Loyalty Point, IKEA Retail

Złoto: "Na walentynki kwiaty zwiędną, a śledzik zostanie" — Lisner / KERRIS

MIXX for Good Purpose

Złoto: "Oblicza Weterynarii" — AZAN (Brit Veterinary Diet) / Cut The Mustard, Performance Group

Srebro: "Czy to normalne?" — Instytut Dobrej Śmierci / Twin Collective

Brąz: "Kampania społeczna "Ona temu winna?"" — Fundacja Centrum Praw Kobiet / Opus B

Wyróżnienie: "Rozlicz Ból" — Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali / Publicis Warsaw, MSL, Panowie Programiści, MBridge, PMX, Publicis Groupe Poland

Wyróżnienie: "Strzel kasą na zwierzaki" — OTOZ Animals / Kierunek Kreatywny, OTO Film, Vein Postproduction

Offline Digitizing

Złoto: "Burger Drwala koloruje zimę" — McDonald’s Polska / OMD Group, DDB Warszawa, 24/7 Communication, Panowie Programiści

Srebro: "Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka" — Fundacja Itaka (Infolinia 116 000 – Telefon w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka) / Screen Network, Fundacja Itaka

Brąz: "Wytwórnia Pamięci" — Muzeum Powstania Warszawskiego / FMCGO, Havas PLAY

Wyróżnienie: "Cukiernia Lubella" — Grupa Maspex (Lubella) / Feeders Agency

Wyróżnienie: "House of Kaktus" — Froneri (Kaktus) / Polot

Online Marketing with Influencer

Złoto: "Unieś rzęsy do samego nieba!" — L’Oréal Polska (Maybelline New York) / MullenLowe Warsaw, Wavemaker by WPP Media, Enyo

Brąz: "Roślinnie, Zawsze Pysznie!" — Danone (ALPRO) / STOR9, Essence Mediacom by WPP Media, Danone

Brąz: "Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer

Wyróżnienie: "LIDL Polska wchodzi na TikToka" — LIDL Polska / SpaceCat

Performance Marketing

Złoto: "Podróż za miliard" — Rainbow / Bluerank, Full Stack Experts

Srebro: "Wybory to nasz sport zawodowy!" — STS / STS

Brąz: "Jak wygrać bez wchodzenia w wojnę cenową?" — Bank Pekao S.A. / Sales&More

Brąz: "Słodki powrót Chocolissimo" — Chocolissimo / FormUp

Wyróżnienie: "Black Sales Weeks w Komfort" — Sklepy Komfort / Labcon, Value Media, SalesTube

Retail Media

Srebro: "Album Piękna" — Unilever (Dove), Rossmann / Mindshare by WPP Media, Yellow Cups, That One Agency

Srebro: "eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6" — Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) / PHD, PTR Digital, McCANN Poland

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa