W tym roku o statuetki IAB MIXX Awards 2025 walczyły 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 53 nominacje w 14 kategoriach konkursowych.
W tym roku jury konkursu przyznało 9 złotych statuetek za najlepsze kampanie digital ostatniego roku.
Maciej Klepacki z nagrodą IAB Polska
Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań trafiła do Macieja Klepackiego – od 2022 roku CEO Burda Media Polska.
Tytuł Agencji Roku trafił do DDB Warszawa. Tytuł Domu Mediowego Roku trafił do MullenLowe Media, Reklamodawcy Roku do ING Bank Śląski.
Wyróżnienie Człowiek Roku odebrał Marcin Bruś, group director advertising Allegro.
Nagrodę Best in Show otrzymała kampania "Emerytura jest bliżej, niż myślisz", autorstwa NG Bank Śląski, GONG, MullenLowe Media.
Emerytura z ING

IAB MIXX Awards nagradza kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.
IAB MIXX AWARDS - lista zwycięzców
Kategoria / Tytuł |
Kampania / Klient (marka) / Zgłaszający (i współzgłaszający) |
|---|---|
Best Use of Artificial Intelligence |
"AI w służbie ROAS" — Audioteka Group / Audioteka Group |
Best Use of Social Media |
Złoto: "Admin Komputronik. Więcej niż Admin." — Komputronik / Brand Kolektyw, Sales&More |
Srebro: "Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek" — LOTTE Wedel / Plej, LOTTE Wedel, Falou, Zenith |
|
Brąz: "Flamin’ Hot x Kinny Zimmer" — PepsiCo (Flamin’ Hot) / Zenith, DDB Warszawa, SBM Label |
|
Wyróżnienie: "LIDL Polska wchodzi na TikToka" — LIDL Polska / SpaceCat |
|
Wyróżnienie: "MediaMarkt – Handlujemy najlepszym towarem" — Media Markt / Publicis Warsaw, Performics |
|
Brand Awareness & Positioning |
Złoto: "Emerytura jest bliżej, niż myślisz" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media |
Brąz: "Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel" — LOTTE Wedel / GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective |
|
Brąz: "Miej na to Magne B6!" — Opella Healthcare Poland (Magne B6) / PHD, FCB Health Spark |
|
Wyróżnienie: "Flavour Battle" — PepsiCo (Lay’s) / Zenith, Sips&Bites, Cut The Mustard |
|
Consumer Experience |
Złoto: "McDonald’s x Bambi" — McDonald’s Polska / OMD Group, DDB Warszawa, Panowie Programiści, MassiveMusic Warsaw, 24/7 Communication, Dentsu Creative, Endorfina Events |
Brąz: "Masz coś pod spodem" — Answear.com, Durex / Answear.com, DDB Warszawa, Durex, OMD Group |
|
Brąz: "Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali!" — Virtual Vibes / Game Changer, Unmute |
|
Wyróżnienie: "Cukiernia Lubella" — Grupa Maspex (Lubella) / Feeders Agency |
|
Content Marketing & Digital Public Relations |
Srebro: "Emerytura jest bliżej, niż myślisz" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media |
Srebro: "LeŚnia" — Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku / Nadbałtyckie Centrum Kultury w Gdańsku |
|
Srebro: "Work Sport Balance w Decathlon" — Decathlon / GetHero, Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom by WPP Media |
|
Brąz: "Nauka biznesu po polsku z "Edukacją XD"" — CANAL+ Polska / CANAL+ Polska |
|
Wyróżnienie: "Ptasie Mleczko® – Obieraczka do pianek" — LOTTE Wedel / Plej, LOTTE Wedel, Zenith, Falou |
|
Data Driven & Precision Marketing |
Brąz: "Jak z chaosu zrobić hit? Feed, który zmienił zasady gry" — VOD CANAL+ Polska / Sales&More |
Brąz: "Podróż za miliard" — Rainbow / Bluerank, Full Stack Experts |
|
Brąz: "Słodki powrót Chocolissimo" — Chocolissimo / FormUp |
|
Wyróżnienie: "Z gazetki do koszyka. Z danych do decyzji" — PepsiCo (Lay’s, Pepsi, Doritos, Lipton) / Gazetkowo, PepsiCo |
|
Games & eSport |
Srebro: "Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer |
Srebro: "InPost GeoGraf – aktywacja influencersko-gamingowa" — InPost / InPost, UCK Agency |
|
Srebro: "Virtual Vibes zmienia oblicze festiwali!" — Virtual Vibes / Game Changer, Unmute |
|
Launch |
Srebro: "eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6" — Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) / PHD, PTR Digital, McCANN Poland |
Srebro: "Launch Muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel" — LOTTE Wedel / GoldenSubmarine, Zenith, Lettly, Twin Collective |
|
Wyróżnienie: "Konto Mobi dla dzieci 6-12 lat z Apką Moje ING" — ING Bank Śląski / BRAIN, GONG, MullenLowe Media |
|
Wyróżnienie: "Weź to na gorąco" — Żabka Polska / Value Media, CUKIER WORKS, H2O Creative |
|
Limited Budget |
Złoto: "IKEA DZIEŃ SNU" — IKEA Retail / Wavemaker by WPP Media, Loyalty Point, IKEA Retail |
Złoto: "Na walentynki kwiaty zwiędną, a śledzik zostanie" — Lisner / KERRIS |
|
MIXX for Good Purpose |
Złoto: "Oblicza Weterynarii" — AZAN (Brit Veterinary Diet) / Cut The Mustard, Performance Group |
Srebro: "Czy to normalne?" — Instytut Dobrej Śmierci / Twin Collective |
|
Brąz: "Kampania społeczna "Ona temu winna?"" — Fundacja Centrum Praw Kobiet / Opus B |
|
Wyróżnienie: "Rozlicz Ból" — Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali / Publicis Warsaw, MSL, Panowie Programiści, MBridge, PMX, Publicis Groupe Poland |
|
Wyróżnienie: "Strzel kasą na zwierzaki" — OTOZ Animals / Kierunek Kreatywny, OTO Film, Vein Postproduction |
|
Offline Digitizing |
Złoto: "Burger Drwala koloruje zimę" — McDonald’s Polska / OMD Group, DDB Warszawa, 24/7 Communication, Panowie Programiści |
Srebro: "Właśnie trwa połączenie w sprawie zaginionego dziecka" — Fundacja Itaka (Infolinia 116 000 – Telefon w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka) / Screen Network, Fundacja Itaka |
|
Brąz: "Wytwórnia Pamięci" — Muzeum Powstania Warszawskiego / FMCGO, Havas PLAY |
|
Wyróżnienie: "Cukiernia Lubella" — Grupa Maspex (Lubella) / Feeders Agency |
|
Wyróżnienie: "House of Kaktus" — Froneri (Kaktus) / Polot |
|
Online Marketing with Influencer |
Złoto: "Unieś rzęsy do samego nieba!" — L’Oréal Polska (Maybelline New York) / MullenLowe Warsaw, Wavemaker by WPP Media, Enyo |
Brąz: "Roślinnie, Zawsze Pysznie!" — Danone (ALPRO) / STOR9, Essence Mediacom by WPP Media, Danone |
|
Brąz: "Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox" — ING Bank Śląski / GONG, ING Bank Śląski, MullenLowe Media, Game Changer |
|
Wyróżnienie: "LIDL Polska wchodzi na TikToka" — LIDL Polska / SpaceCat |
|
Performance Marketing |
Złoto: "Podróż za miliard" — Rainbow / Bluerank, Full Stack Experts |
Srebro: "Wybory to nasz sport zawodowy!" — STS / STS |
|
Brąz: "Jak wygrać bez wchodzenia w wojnę cenową?" — Bank Pekao S.A. / Sales&More |
|
Brąz: "Słodki powrót Chocolissimo" — Chocolissimo / FormUp |
|
Wyróżnienie: "Black Sales Weeks w Komfort" — Sklepy Komfort / Labcon, Value Media, SalesTube |
|
Retail Media |
Srebro: "Album Piękna" — Unilever (Dove), Rossmann / Mindshare by WPP Media, Yellow Cups, That One Agency |
Srebro: "eCommerce First Launch magnezu dla dzieci od lidera Magne B6" — Opella Healthcare Poland (Magne-B6 Kids) / PHD, PTR Digital, McCANN Poland |











