Magazyn “Mobility” zwiększył objętość

Od marcowego wydania, które ukazało się 8 marca br., miesięcznik “Mobility” (Mit Media Group) zwiększył objętość z 80 do 104 stron.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Zwiększenie liczby stron w czasopiśmie jest podyktowane chęcią rozwoju „Mobility”, po dziesięciu latach jego obecności na rynku. Rozbudowaliśmy dział testów produktów. Ponadto planujemy wprowadzić nowe rubryki ukierunkowane na prezentację lifestyle’u technologicznego – mówi Tomasz Cieślak, redaktor naczelny „Mobility”.

Powiększony dział testów pojawił się już w marcowym wydaniu miesięcznika, zaś nowe rubryki zadebiutują w kolejnym numerze.

Poza zwiększeniem objętości, o 4 tys. wzrósł też nakład “Mobility”, który wynosi obecnie 40 tys. egz. Bez zmian pozostała cena magazynu – kosztuje on nadal 7 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji