Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w ub.r. 61 509 egz. Tytuł ten względem 2010 roku stracił 3,2 proc., ale awansował z miejsca drugiego na pierwsze.
Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 16,07 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i wyniosła 58 204 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium.
Trzeci w rankingu był “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on spadek o 11,53 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 48 739 egz.
Na piątej lokacie uplasował się “Stuff” (Ginza Media Group), który w 2011 roku sprzedawał się średnio w liczbie 14 120 egz. To więcej niż w 2010 roku o 5,23 proc., ale dane za tamten rok obejmują tylko dwa monitorowane wydania z trzech, które ukazały się na rynku (tytuł zadebiutował od numeru październikowego).












