Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, cennikowe wpływy reklamowe „Vivy!” (Edipresse Polska) od stycznia do kwietnia br. były o 13,1 proc. wyższe niż rok wcześniej., a „Gali” (G+J Polska) - o 7,6 proc. wyższe. W przypadku „Party” (Edipresse Polska) ten wzrost wyniósł 38,4 proc., a w przypadku „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 43,7 proc.
Wszystkie dwutygodniki z segmentu people zarobiły cennikowo z reklam 21,9 proc. więcej niż przed rokiem. Jeśli uwzględniać przychody reklamowe magazynu „Flesz” (Edipresse Polska), który ukazuje się od października ub.r., ten wzrost wynosi aż 46,5 proc.
„Flesz” przez trzy miesiące ub.r. zarobił z reklam prawie 10 mln zł, a przez pierwsze cztery miesiące br. - 16,6 mln zł. Osiągnął więc wyższe wpływy niż „Show”, a w samym br. wyprzedził też „Galę”. Zdecydowanym liderem segmentu jest „Viva!”, której przychody reklamowe przez tych siedem miesięcy były prawie dwa razy wyższe niż „Party” i „Gali”.












